Sprawę w Urzędzie Miejskim można załatwić w następujący sposób:
▪ Osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubyczy Królewskiej przy ul. Kolejowej 1:
Biuro Obsługi Interesanta
pokój nr 1, parter budynku (po wejściu po prawej stronie)
telefon: 84 661 70 02 (wew. 19)
czynne: poniedziałek - piątek w godznach 7.00 - 15.00
Sekretariat
telefon: 84 661 70 02
e-mail: gmina@lubycza.pl
telefaks: 84 661 74 12
czynny: poniedziałek - piątek w godznach 7.00 - 15.00
▪ Telefonicznie lub przesłając e-maila:
▪ Eletronicznie - poprzez internetowe platformy obsługi interesanta:
ePUAP
ePUAP, czyli Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej to system informatyczny, dzięki któremu można załatwić sprawy urzędowe za pośrednictwem internetu, np. złożyć wniosek o pozwolenie na budowę, wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wyrobić dowód rejestracyjny.
Aby złożyć wniosek/pismo do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne). Można je założyć klikając TUTAJ.
Skorzystaj z ePUAP wchodząc w poniższą grafikę:
Profil Zaufany
Profil Zaufany to system, który służy do internetowego załatwiania następujących spraw:
- logowania do Internetowego Konta Pacjenta (IKP)
- złożenia wniosku o rejestrację działalności gospodarczej
- zgłoszenia utraty dokumentu tożsamości
- wystąpienia o Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego
- załatwiania spraw urzędowych dla swojej rodziny: becikowe, świadczenia rodzicielskie, Karta Dużej Rodziny, Świadczenie o Funduszu Alimentacyjnym
- uzyskania odpisu aktu stanu cywilnego
- oraz do załatwienia dziesiątek innych spraw
Aby korzystać z Profilu Zufanego wcześniej należy założyć konto (konto jest bezpłatne). Można je założyć klikając TUTAJ.
Skorzystaj z Profliu Zaufanego wchodząc w poniższą grafikę: